نوشته شده توسط : mimparvaz

اگر قصد مهاجرت از ایران را داشته باشید، حتماً در پی تحقیقات خود به این نتیجه رسیده‌اید که کشور کانادا از نظر ارائه امکانات تحصیلی و کاری، رفاه اجتماعی و گرفتن اقامت دائم، بهترین انتخاب برای مهاجران است. به همین دلیل نیز در سال‌های اخیر درخواست‌ها برای مهاجرت به کانادا افزایش یافته است. اما سوالی که در این مسیر برای متقاضیان مهاجرت پیش می‌آید این است که بهترین راه مهاجرت به کانادا کدام است؟ از چه طریق می‌توان در کمترین زمان اقامت دائم کانادا را به دست آورد؟ روش‌های کم هزینه برای مهاجرت به کانادا کدام اند؟

در ادامه ما قصد داریم با معرفی بهترین روش‌های مهاجرت به کانادا به سؤال‌های بالا پاسخ دهیم. اگر شما هم قصد مهاجرت به کانادا را دارید، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

 

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل سریع‌ترین، کم هزینه‌ترین و بهتری روش مهاجرت به این کشور است. در حال حاضر در کانادا 640 هزار دانشجوی بین‌المللی در حال تحصیل هستند. این موضوع نشان دهنده شرایط رضایت بخش تحصیل در کانادا و در پی آن میزان محبوبیت این کشور در میان دانشجویان دنیا را نشان می‌دهد.

با دریافت ویزای تحصیلی کانادا شما نه تنها در دوران تحصیل، بلکه پس از تحصیل نیز از امکانات خوبی بهره‌مند خواهید شد. نظیر دریافت اجازه کار فارغ‌التحصیلی از یک سال تا سقف سه سال می‌باشد. اما مهم‌ترین ویژگی ویزای تحصیلی این است که می‌توانید با هزینه‌ای نه چندان زیاد از طریق آن به راحتی برای اقامت دائم کانادا اقدام کنید.

برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا لازم است از یکی از کالج‌های دولتی کانادا، یا یک دانشگاه اعم از خصوصی یا دولتی پذیرش اخذ نمایید. معمولا برای دریافت پذیرش تحصیلی نیاز به ارسال اپلیکیشن به کالج یا دانشگاه مورد نظر به همراه ترجمه ریز نمرات، رزومه، نامه هدف از تحصیل و مدرک زبان به موسسه آموزشی مورد نظر می‌باشد. البته به دلیل ظرافت‌ها و پیچیدگی‌های دریافت ویزای تحصیلی کانادا، بهتر است با یک مشاور یا وکیل مهاجرت تحصیلی حرفه‌ای مشورت کنید.

شرکت رادسام سالهاست بطور تخصصی در حوزه مهاجرت تحصیلی به کانادا مشغول به فعالیت و نماینده رسمی معتبرترین مدارس، دانشگاه‌ها و کالج‌های کانادا می‌باشد. این شرکت شما را در دریافت پذیرش از دبستان تا دکترا، همچنین دریافت ویزای تحصیلی کانادا با افتخار همراهی می‌نماید. 

قدم اول: تکمیل فرم ارزیابی

 

مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج

افرادی که اقامت دائم کانادا را دارند و شهروند این کشور محسوب می‌شوند، می‌توانند برای دریافت اقامت دائم همسر، فرزندان و سایر اعضای خانواده خود نیز اقدام کنند. اگر امکان ازدواج با فردی با این شرایط را دارید، این روش بهترین راه مهاجرت به کانادا برای شماست. در این روش تنها کافی است فردی که اقامت کانادا دارد، کفالت و تمکن مالی همسر یا سایر اعضای خانواده خود را به عهده بگیرد. برای مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج نیز نیازی به سابقه کار یا مدرک زبان نیست.

البته به دلیل تخلفاتی نظیر ارسال مدارک جعلی و ازدواج‌های ساختگی که طی سال‌های گذشته انجام شده، می‌بایستی برای اثبات صحت ازدواج، پرونده‌ای کامل به همراه مدارک و مستندات کافی نظیر عکس‌های متعدد از آشنایی، مراسم و مسافرت‌ها ارائه نمایید. توصیه می‌شود حتما پیش اقدام با یک وکیل مهاجرت به کانادا که تخصص وی در حوزه اسپانسیرشیپ همسر می‌باشد مشورت کنید.

 

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

این روش از مهاجرت بیشتر برای سرمایه داران و تجار مناسب است. 

با وجود مزایای زیادی که مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری برای تجار دارد، اما یک محدودیت مهم آن این است که هر سال تنها 570 متقاضی می‌توانند برای مهاجرت به کانادا از این طریق اقدام کنند. علاوه بر این، ارسال مدارک و مراحل ثبت درخواست، در حال حاضر از طریق استان کبک امکان‌پذیر می‌باشد.

سریع‌ترین راه برای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری، سرمایه گذاری در استان کبک است. برای سرمایه گذاری در این استان باید حداقل 2 سال سابقه مدیریتی و مبلغ 2 میلیون دلار کانادا برای شرکت در سرمایه گذاری داشته باشید. البته بعضی موسسات مالی هستند که با تقبل بخشی از این مبلغ، با شما در سرمایه گذاری مشارکت می‌کنند. برای انجام مراحل مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در کمترین زمان، بهتر است با شرکت‌هایی که در این حوزه تخصص دارند مشورت کنید.

 

بهترین راه‌های مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۰ کدامند؟

 

مهاجرت به کانادا از طریق تولد فرزند

مهاجرت و تابعیت والدین از طریق تولد فرزند که به حق خاک نیز مشهور است، امروزه تنها توسط 35 کشور دنیا اجرا می‌شود که مطرح‌ترین آن‌ها نیز غرب آمریکا و کانادا است. کانادا از معدود کشورهایی است که به کودک تازه متولد شده از دو فرد مهاجر که شهروند این کشور نیستند، تابعیت تام و بی قید و شرط می‌دهد. این تابعیت بی قید و شرط شامل حق اقامت دائم در کانادا و یا سفر به این کشور در هر زمان بدون ویزا و دریافت حق تحصیل رایگان و سایر مزایای اجتماعی می‌شود.

البته قانون‌های محدود کننده‌ای نیز در مورد این نوع مهاجرت وجود دارد که پروسه اقامت گرفتن را برای والدین طولانی‌تر می‌کند. هرچند فرزند برای زندگی اقامت دائم دارد، اما اگر والدین اقامت دائم یا موقت نداشته باشند پس از به دنیا آمدن فرزند خود باید از کانادا خارج شوند. در این صورت والدین باید تا سن 18 سالگی فرزند صبر کنند تا او بتواند در خاک کانادا مشغول به کار و تحصیل شود. در این شرایط فرزند می‌تواند از طریق اسپانسرشیپ برای اعضای خانواده خود اقامت دائم بگیرد. در غیر این صورت برای ماندن والدین در کانادا باید از اقامت موقت و یا روش‌های دیگر برای دریافت اقامت دائم کانادا اقدام کرد. وگرنه به صرف تولد فرزند در خاک کانادا، به والدین امتیازی برای دریافت اقامت دائم داده نخواهد شد.

 

مهاجرت به کانادا از طریق خرید بیزنس

یکی دیگر از راه‌های کم دردسر و زود بازده برای مدیران و صاحبان کسب و کاری که قصد مهاجرت به کانادا را دارند، خرید یک بیزنس است. در این روش فرد متقاضی با خرید یک کسب و کار در کانادا وارد مسیر اونر اپراتور Owner/Operator شده و در مدت زمان کمی موفق به دریافت ویزای کار خواهد شد.

اگر قصد دریافت ویزای کار کانادا را از مسیری غیر از سرمایه گذاری، کارآفرینی و یا خرید بیزنس داشته باشید، میبایستی کارفرما بتواند اثبات کند که از طریق درج آگهی در رسانه‌ها و سایت‌های مرتبط در جستجوی نیروی کار از میان شهروندان یا دارندگان اقامت دائم کانادا بوده،‌ اما نتوانسته نیروی کار مورد نیاز را پیدا کند و به ناچار باید از نیروی کار خارجی استفاده نماید. سپس می‌بایستی درخواست پیشنهاد کار یا جاب آفر را به سازمان کار و امور اجتماعی ارسال کنید تا پس از بررسی‌های پیچیده و سخت ویزای کار صادر شود. اما در روش مهاجرت به کاناد از طریق خرید یک بیزنس به شرط آنکه حداقل ۵۱ درصد سهام آن متعلق به شما باشد، نیاز به درج آگهی استخدام نبوده و پروسه دریافت ویزای کار کانادا نسبتا سریعتر و آسانتر از گزینه جاب آفر صادر می‌شود به شرط آنکه پرونده شما توسط یک متخصص در حوزه مهاجرت به کانادا از روش‌های بیزنس ارسال شود.

درصورت فعال نگه داشتن کسب و کار خریداری شده و ایجاد اشتغال می‌توانید در مرحله بعد برای تبدیل ویزای کار به اقامت دائم کانادا اقدام نمایید.

 

مهاجرت به کانادا از طریق تخصص و مهارت

دریافت اقامت دائم کانادا از طریق مهارت و تخصص مسیر دیگری است که برای دریافت ویزای کاری این کشور پیش روی شماست. اگر در رشته یا کار خاصی تخصص و تجربه کافی را دارید، می‌توانید با دریافت ویشنهاد شغلی و ویزای کار، در مرحله بعد اقامت دائم کانادا را دریافت کنید.

بهتر است قبل از ارسال درخواست تحقیق و بررسی کنید که قرار است در کدام استان کانادا سکونت کنید و یا کدام استان برای مهارت شما فرصت شغلی بیشتری دارد. زیرا در این صورت می‌توانید در لیست نامزدهای مهاجرتی استانی قرار گیرید. هر ساله استان‌های کانادا بر اساس عرضه، تقاضا و نیاز بازار کار لیستی از مشاغل مورد نیاز خود را اعلام می‌کند. 

افرادی که از قبل از طریق ویزای دانشجویی یا کاری در کانادا مشغول به کار بودند، می‌توانند از طریق لیست مشاغل گزینه‌های استانی یا PNP نیز برای دریافت اقامت دائم کانادا اقدام کنند. 

 

مهاجرت به کانادا از طریق خود اشتغالی

برای دریافت ویزای خود اشتغالی در کانادا محدودیت‌های زیادی وجود دارد. اولین مورد این است که تنها مهاجرانی که در دو زمینه فرهنگی/هنری و ورزشی توانایی خود اشتغالی در کانادا را داشته باشند می‌توانند این ویزا را دریافت کنند.

به طور مشخص‌تر افرادی که در زمینه‌های موسیقی، هنر، فیلم سازی، روزنامه نگاری، عکاسی، کارگردانی، طراحی، تمرینات ورزشی حرفه‌ای و مربیگری رشته‌های ورزشی مهارت و تخصص کافی  در سطح ملی یا بین‌المللی را داشته و ظرف پنج سال گذشته از این راه امرار معاش می‌کنند، می‌توانند از این طریق برای دریافت ویزا و سپس اقامت دائم کانادا اقدام کنند. 

 

مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی

برای کارآفرینی در کانادا نیز در وهله اول نیاز به سرمایه گذاری خواهید داشت. اما تفاوت این روش با روش سرمایه گذاری این است که پشتوانه مالی بیشتری نیاز خواهد داشت. زیرا شما باید توانایی راه اندازی یک کسب و کار با هزینه خود را داشته باشید. مهاجرت به کانادا از روش کارآفرینی معمولا به مدیران ارشد و صاحبان کسب و کار پیشنهاد می‌شود که علاوه بر سرمایه، دارای علم و هنر مدیریت برای راه‌اندازی، فعال نگه داشتن و موفقیت یک بیزنس را دارا باشند. مبلغ مورد نیاز برای روش کارآفرینی یا Entrepreneurship در هر استان متفاوت می‌باشد.

در روش مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی، ابتدا ویزای کار (معمولا به مدت دو سال) به متقاضی داده می‌شود که در صورت راه‌اندازی و تداوم فعالیت می‌تواند به اقامت دائم کانادا تبدیل شود. همچنین همسر و فرزندان متقاضی از اجازه کار و تحصیل رایگان در مدارس کانادا برخوردار می‌باشند.

 

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم تا بهترین راه‌های مهاجرت به کانادا را با ترتیب هزینه کمتر و روند سریع‌تر برای دریافت اقامت دائم این کشور به شما معرفی کنیم. همانطور که مشاهده کردید، مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل یکی از بهترین، سریعترین و ارزان‌ترین راه‌های دریافت اقامت کانادا در حال حاضر است. هزینه تحصیل در کانادا به نسبت روش‌های پر هزینه‌ای نظیر سرمایه گذاری و کارآفرینی، به مراتب پایینتر است. ضمن اینکه از هر یک از روش‌های مهاجرت به کانادا به این کشور بیایید، برای موفقیت در اشتغال نیاز به داشتن مدرک از یکی از کالج‌ها یا دانشگاه‌های کانادا هستید. لذا مهاجرت تحصیلی بعنوان بهترین روش مهاجرت به کانادا به شما خواننده محترم این مقاله پیشنهاد می‌شود. اگر قصد مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل را دارید، مشاورین حرفه‌ای شرکت رادسام  با سالها تجربه و تخصص شما را در این مسیر راهنمایی می‌نماید.

 

 

نویسنده مقاله:

پویا شفابخش

مدیریت شرکت رادسام، 

مشاور تحصیلی کانادا

 

مقالات مرتبط

۹ مزیت منحصر به فرد تحصیل در کانادا برای دانشجویان خارجی

هزینه‌های تحصیل در کانادا در سال ۲۰۲۰-۲۰۲۱ چقدر است؟

آیا کار دانشجویی هزینه تحصیل در کانادا را تامین می‌کند؟

ارزان‌ترین و بهترین شهرهای کانادا برای تحصیل و زندگی

۷ نکته مهم برای افزایش شانس دریافت ویزای تحصیلی کانادا

صدور اجازه کار در کانادا بصورت تمام وقت برای همسر دانشجو

۱۱ مزیت تحصیل در دانشگاه یورک ویل کانادا

دانشگاه یورک ویل و مزایای اخذ پذیرش تحصیلی از آن

دانشگاه کانادا وست در ونکوور، راهنمای کامل اپلای

کالج هامبر از بهترین کالج‌های کانادا برای مهاجرت تحصیلی

کالج شریدان از بهترین کالج‌های کانادا برای هنر و مهندسی

کالج جورجین از بهترین کالج‌های کانادا برای اشتغال

 

نیاز به مشاره رایگان دارید؟

برای دریافت اطلاعات کلی درباره مهاجرت تحصیلی به کانادا می‌توانید از مقالات یا ویدیوها استفاده کنید.

همچنین می‌توانید در وبینارها بصورت رایگان شرکت کنید.

نیاز به مشاوره اختصاصی دارید؟

درصورتیکه تمایل به دریافت اطلاعات دقیق و جزیی بر اساس جدیدترین آپدیت‌های اداره مهاجرت و منطبق با شرایط خاص خود دارید، فرم ارزیابی و درخواست مشاوره اختصاصی را تکمیل نمایید. مشاورین رادسام با واجدین شرایط تماس حاصل می‌نمایند.

 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید و نظرات ارزشمند خود را با سایر خوانندگان، از طریق درج دیدگاه در میان بگذارید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 793
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mimparvaz

این مطلب در رابطه با سایت کسب درآمد اینترنتی و کارخانه پول سازی منقطع است. کسب درآمد اینترنتی طی چندین سال تا به امروز رشد بسیار زیادی داشته است. خیلی از افراد قصد دارند از طریق اینترنت کسب درآمد کنند. طوری که آموزش کسب درآمد اینترنتی یکی از دغدغه ها و مشکلات بسیاری از افراد شده است. همه شما می دانید که کسب درآمد از اینترنت در منزل امکان پذیر است و می توانید از طریق اینترنت به درآمد های بسیار زیادی در ماه برسید.خیلی از افراد با راه اندازی کسب و کار اینترنتی به درآمدهای میلیونی و یا حتی میلیاردی رسیدند. شما هم اگر قصد داشته باشید که به این درآمد برسید باید به فکر کسب درآمد اینترنتی و راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود باشید. برای کسب درآمد عالی از اینترنت با این مقاله همراه باشید.

کسب درآمد از اینترنت در ایران طی چند سال گذشته تا به امروز رشد چشمگیری داشته است. به طوری که کسب درآمد اینترنتی دغدغه خیلی از افراد جامعه شده است. همه ما می دانیم کسب درآمد از اینترنت در خانه هم امکان پذیر است و یکی از بهترین و راحت ترین کارهایی است که هر کسی می تواند از آن درآمد زایی داشته باشد. حتی با کسب و کار اینترنتی می توان به فکر کسب درآمد میلیونی هم بود.

مورد بعدی که خیلی مهمه این است که شما در هر شرایطی می توانید از اینترنت کسب درآمد داشته باشید. یعنی اینکه چه سر کار باشید، چه خواب باشید و یا چه مسافرت باشید می توانید درآمد زایی داشته باشید. این پتانسیلی است که کسب و کارهای اینترنتی با ابزارهای هوشمندی که دارند در اختیار شما قرار می دهند. یکی دیگر از مزیت های خوبی که کسب و کارهای اینترنتی دارند این است که در خیلی از هزینه های اضافی صرفه جویی می شود. مثلا دیگر نیازی نیست برای رفتن به محل کار خود هزینه کنید. یا برای تولید کاتالوگ ها و هر چیز فیزیکی دیگری هزینه ای اضافی پرداخت کنید. چون در کسب و کارهای اینترنتی همه چیز دیجیتال است. 

قبل از اینکه شما را با ایده های کسب درآمد اینترنتی آشنا کنم هدفم این است که به شما بگویم که کسب درآمد اینترنتی چیست؟ و شما را با مزایای درآمدزایی از اینترنت آشنا کنم.با پیشرفت در تکنولوژی و پیدایش اینترنت این موقعیت برای بسیاری از افراد ایجاد شده است که بتوانند از طریق اینترنت کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنند و به درآمدهای بالایی برسند.

اینترنت یک منبع طلا است! یعنی شما اگر اصول کسب درآمد اینترنتی را یاد بگیرید و با مباحث بازاریابی اینترنتی آشنا باشید خیلی راحت و ساده میتوانید محصولات و خدماتتان را در اینترنت به میلیون ها نفر بفروشید.متاسفانه کسب درآمد از اینترنت در بین بسیاری از افراد بد جا افتاده است و خیلی از این افراد فکر می کنند که از هر روشی می‌توانند از طریق اینترنت درآمدزایی کنند. به همین دلیل بسیاری از افراد گول وب سایت های سودجو که فقط به فکر پر کردن جیب شان هستند را میخورند و در این راه شکست می خورند همین کار باعث می‌شود خیلی از افراد فکر کنند که کسب درآمد اینترنتی یا کسب درآمد از اینترنت دروغ است و هیچ فایده ای ندارد. 

حتما وب سایت های زیادی را دیده اید که توانسته اند به درآمدهای بسیار بالایی در ماه برسند یا کانال ها و پیج های زیادی در شبکه های اجتماعی مشاهده کرده اید که توانسته اند به درآمدهای بسیار زیادی در ماه و یا حتی روز برسند.  تمام این شاخه های کسب درآمد اینترنتی میباشد. شما با راه اندازی کسب و کارتان در اینترنت مثل آب خوردن میتوانید به درآمدهای بسیار زیادی در ماه و حتی در روز برسید. فقط به این نکته بسیار مهم توجه کنید که باید کسب و کارتان را راه اندازی کنید. مثلاً همین وب سایت دیجیکالا را ببینید، که توانسته است به درآمدهای میلیاردی برسد. یا وب سایت آمازون که پولساز ترین و ثروتمندترین کسب و کار در جهان است. اما بهتر است به این نکته اشاره کنم که هرگز قرار نیست شما یک وبسایت مثل دیجی کالا یا آمازون راه اندازی کنید. شما باید پله به پله کسب و کار اینترنتی تان را راه اندازی کنید که در ادامه شما را بیشتر با مدل های کسب درآمد اینترنتی آشنا خواهم کرد. در ادامه قصد دارم شما را با مزایای کسب درآمد اینترنتی آشنا کنم. 

شما در هر زمینه ایی میتوانید از اینترنت درآمدزایی کنید. ولی یکی از بزرگترین مشکلات بسیاری از افراد هنگام کسب درآمد از اینترنت این است که دقیقا نمیدانند چه ایده ایی را برای درآمدزایی و کسب درآمد انتخاب کنند. این را بدانید که شما در هر زمینه ایی که مهارت و تخصص دارید میتوانید از اینترنت کسب درآمد داشته باشید. اگر فروشگاه فیزیکی دارید و محصولات فیزیکی مثل کیف و کفش میفروشید میتوانید محصولاتتان را در اینترنت به تمام افراد دنیا بفروشید و این یکی از معجزات کسب درآمد از اینترنت است. برای آموزش کسب درآمد آنلاین و پول در آوردن از اینترنت به سایت آموزش پول در آوردن از اینترنت منقطع مراجعه کنید. 

در هر کسب و کاری که بخواهید وارد شوید باید مهارت و تخصص آن را بدانید. برای کسب درآمد از طریق اینترنت هم به همین صورت. اگر هدفتان کسب درآمد اینترنتی است باید اصول بازاریابی اینترنتی را بدانید. شاید بپرسید که بازاریابی اینترنتی چیست؟ بازاریابی اینترنتی مهمترین رکن در کسب و کار های اینترنتی محسوب میشود و منظور از بازاریابی اینترنتی یعنی افزایش بازدید سایت و تبدیل سایت است، به زبان ساده باید کاری کنید که مخاطبان و کاربران زیادی شما را پیدا کنند و آن ها را به شمتری دائم خود تبدیل کنید که به این فرایند بازاریابی اینترنتی گفته میشود.ایجاد کسب‌وکار آزاد (انفرادی) وقت‌گیر است. با این حال تقاضای زیادی بیش از پیش برای کارکنانِ مشاغل آزاد وجود دارد. 

بعضی مواقع افراد فرصت‌هایی را از دست می دهند که اصلاً جبران پذیر نیست. با اوضاع فعلی اقتصاد کشورمان بهتر است هر چه زودتر کسب درآمد اینترنتی خود را شروع کنید.همانطور که گفتم برای کسب درآمد اینترنتی به هیچ سرمایه نیاز نیست اصلاً نباید نگران سرمایه لازم برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی تان باشید.

اگر تصمیم خود را گرفته اید و قصد دارید که یک کسب و کار اینترنتی با درآمد عالی راه اندازی کنید و از طریق اینترنت درآمدزایی کنید حتماً بر روی بنر زیر کلیک کنید. اگر قصد دارید که مثل بسیاری از افراد از طریق اینترنت به درآمدهای بسیار زیادی در ماه برسید و کسب درآمد اینترنتی واقعی را تجربه کنید من می توانم کمکتان کنم.



:: بازدید از این مطلب : 669
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mimparvaz

سامانه طراحی بنر ، گرافیک و تبلیغات "دیزاین"

 

طراحی بنر اینستاگرام

با قیمت ارزان و تحویل سریع ، طراحی بنر اینستاگرام ، طراحی قالب اینستاگرام و طراحی پست اینستاگرام به صورت سریع ، تحویل بنر اینستاگرام بین 6 ساعت تا دو روز، طراحی حرفه ای بنر اینستاگرام با قیمت ارزان و رقابتی ، برای کانال های اینستاگرامی مختلف شامل طراحی بنر فروشگاهی اینستاگرام ، طراحی بنر خدماتی اینستاگرام ، طراحی بنر جشنواره و فروش ویژه اینستاگرام ، طراحی بنر اینستاگرام در سایز استاندارد و به صورت لایه باز استاندارد سایز در طراحی بنر اینستاگرام ؟ در طراحی بنر اینستاگرام نیاز به رعایت سایز استاندارد ( 1280 در 1280 ) پیکسل می باشد. رنگبندی استاندارد بنر اینستاگرام : با توجه به نوع پردازش تصاویر موقع درج در کانال اینستاگرام ، رعایت فرمت صحیح و یا استفاده از رنگبندی مناسب باعث میشود تصویر طراحی شده به شکل زیبا نمایش داده شود ، به عنوان مثال استفاده از ترکیب و تداخل رنگ قرمز روشن و یا ارغوانی ، زرد و یا نارنجی به صورت غیر حرفه ای و بدون رعایت محدوده استاندارد هر رنگ در نهایت همانند برخی از بنرهایی که امروزه شاهد آنیم ، تصویر خروجی را به صورت محسوس با کیفیت پایینتری نسبت به بنر طراحی شده نمایش می دهد.

»» سفارش بنر اینستاگرام 

طراحی گرافیک

طراحی بنر متحرک

، طراحی بنر تبلیغاتی متحرک GIF در سایزهای استاندارد و یا سایز دلخواه ( طراحی بنر 468 در 60 ، طراحی بنر 120 در 240 ، طراحی بنر 728 در 90 ، طراحی بنر 125  در 125 ،  طراحی بنر 100  در 100 ،  طراحی بنر 970 در 90 ،  طراحی بنر 970 در 250 ،  طراحی بنر 300  در 250 ،  طراحی بنر 250  در 250 ،  طراحی بنر 1200  در 60 ،  طراحی بنر 250  در 250 ،  طراحی بنر 300 در 250 ،  طراحی بنر 300  در 600 ،  طراحی بنر 600  در 300 ،  طراحی بنر 120  در 600 ،  طراحی بنر 160  در 600 ،  بنر مثلثی گوشه  (پایین راست) ،  بنر مثلثی گوشه (پایین چپ) ،  طراحی بنر در سایز دلخواه

»» سفارش بنر متحرک (بنر GIF)

طراحی تبلیغات ثابت

 امروزه بخش عمده ای از فعالیت و رقابت بین کسب و کارها به تبلیغات بازمیگردد و تبلیغات بنری و گرافیکی ، در گذشته بیشتر انیمیشن ها و یا در برحی فضاهای تبلیغاتی تیزرها بخش عمده ای فضای تبلیغاتی وب ها و شبکه های اجتماعی را تشکیل می دهند ، از شرایط حساس  در طراحی تبلیغات طراحی طرح ها در رزولیشن های مناسب فضای وب و یا پرینت به صورت حرفه ای و ارزان - برخی از طرح های گرافیکی ارائه شده در سامانه طراحی DESIG-N.COM شامل لوگو (طراحی لوگو حرفه ای با قیمتی ارزان و رقابتی به همراه گارانتی رضایتمندی)  ، طراحی پوستر (انواع پوستر در طرح و سایزهای مختلف) ، طراحی انواع کاور ،  طراحی بنر تلگرام ، طراحی بنر فیسبوک ، طراحی کاور فیسبوک ، طراحی کاور موزیک ، طراحی طرح های ادارای : طراحی سربرگ اداری ، طراحی کارت ویزیت ، طراجی سررسید ، طراحی تقویم ، طراحی مهر شرکتی و ...

 طراحی لوگو : لوگو یا آرم یا نشانه یک تصویر بصری است به نمایندگی از یک کسب و کار خاص که به راحتی قابل درک و تشخیص است. یک آرم به طور کلی شامل نمادها ، متن تلطیف شده یا ترکیبی از هر دو است. طراحی لوگو نماد و یا طراحی لوگو تایپ خود را به ما بسپارید ...لوگو این پتانسیل را دارد که یک دارایی بسیار قدرتمند برای یک برند باشد.از نگاه طراحان ما که در این محتوا صرفا نظر تجربی ما دخالت داده شده است و می تواند نادرست باشد ، اما معیاری که ما برای طراحی لوگوی یک کسب و کار در نظر داریم زیبایی آن به تنهایی نیست ، لذا در مواردی شاید لازم باشد برای رساندن مفهوم یک کسب و کار ، حتی در طراحی آرم به سادگی روی آورد ، یک لوگو و برند و کسب و کار برای موفقیت به بهینه بودن نیاز دارد ، بهینه کردن کسب و کار می تواند شامل محتوای ریز و درشت کسب و کار باشد ، لوگو به عنوان هویت کسب و کار شما بخش اعظمی از فعالیت شماست ،  محتوای لوگو در یک کار حرفه ای به صورت اتوماتیک المان هایی را فراخوانی می کند ، ترکیبی از رنگبندی به جا و استاندارد و یا خلاق و خارج از محدوده استاندارد ، سبک کار ، میزان سنگینی و یا لایت بودن کار ... در کنار زیبایی کار ، سادگی در برداشت ، مفهوم فعالیت ، نمایی درست و یا نادرست از کسب و کار شماست که شخصیت کسب و کار شما در آن نمایان خواهد شد... هیچ تعریفی از آرم و لوگو مطلق نبوده و همواره استثنائاتی دارد ، به عنوان مثال مدیران کسب و کار برای فعالیت خود بنا به دلایلی خاص سادگی را بر پیچیدگی ترجیح کی دهند که این را در بسیاری از برندهای بزرگ می توان مشاهده کرد و لذا خواستگاه هر طرح بسته به اولویت ها مشخص می شود ، در حالت استاندارد که سامانه دیزاین نیز در کارهای خود بر آن تاکید دارد اولویت دریافت خروجی سریعتر و رسیدن به نقطه بالای محبوبیت و کسب درآمد بیشتر  است، در برخی خواستگاه مالی نیست و فعالیت کوتاه مدت و یا غیر تجاری و ... می باشد  ، در طراحی لوگو نیاز است ابتدا مسیر و نقاط ابتدا و انتهای کار مشخص ، زیباترین حالت برای خواستگاه تعیین و با توجه به توضیحات و درخواست همراهان و کارفرما ، ترکیبی از بهترین های مورد نیاز را در یک طرح در نهایت خلاصه کرد ... این طرح یکی از چندین طرح ممکن با این ترکیب نیاز / ترکیب اولویت هاست که سلیقه طراح اتود نهایی را رقم می زند و یا در مواردی کارفرما چندین اتود را جهت اشتراک نظر ، همفکری جهت پیاده سازی درخواست می دهند ... اهمیت لوگو از آنجا برجسته تر می شود که شاهد آنیم که در بسیاری از شرکتها لوگو و آرم و نماد سریعتر از نام برند معروف و برجسته می شوند. مروری بر زندگی نامه طرحی مستعد به نام لوگو آرم ها مالک محتوا ، تصاویری سخنگو ، با توانایی های مختلف  در اطراف ما هستند و معروف ترین ها تقریباً توسط همه قابل تشخیص هستند. مانند لوگوی کمپانی گوگل ، اما این آرم از کجا نشأت گرفته است؟ و چگونه با گذشت زمان تکامل یافته است؟منشأ آرم را می توان تا زمان مصریان باستان قدمت گذاشت. آنها از سلسله مراتب برای مارک و شناسایی دارایی های خود استفاده می کردند ، تا اینکه در زمان قرون وسطی که از تصاویر گرافیکی مانند پالتو برای تمایز بین وضعیت اشراف های مختلف استفاده می شد. دوره فعلی طراحی لوگو در دهه 1870 با اولین آرم انتزاعی ، مثلث قرمز باس آغاز شد. با تشکر از معرفی چاپ رنگی و صنعت تبلیغات ، در صورت تمایل به یاد ماندنی بودن برای مشتریان بالقوه و موجود ، لوگوها برای برندها ضروری شدند.

 

»» سفارش لوگو ( سفارش لوگو تایپ ، سفارش لوگو نماد )

 

طراحی گرافیک

 طراحی انواع طرح گرافیکی ، طراحی وکتور ، طراحی کاراکتر ، موشن گرافیک ، طراحی گرافیک وب سایت (طراحی هدر وب سایت ، طراحی لوگوی وب سایت ، طراحی تصاویر اسلایدر وب سایت ، طراحی بنر ثابت وب سایت ، طراحی بنر متحرک وب سایت ، طراحی فاو آیکون وب سایت) و ... طراحی انواع طرح تبلیغاتی و گرافیک  با قیمت رقابتی و گارانتی کیفیت 

طراحی گرافیکی فرآیند ارتباط بصری و حل مسئله از طریق استفاده از تایپوگرافی ، عکاسی و تصویر سازی ضمن درگیر کردن منابع سخت افزاری و نرم افزاری و تجربیات ، دانش ، ایده پردازی و در نهایت خلاقیت و میزان تسلط طراح در انعطاف به خرچ دادن با توچه به موضوع می باشد. طراحان گرافیک نمادها ، تصاویر و متن را ایجاد و ترکیب می کنند تا نمایش تصویری ایده ها و پیام ها را تشکیل دهند. آنها برای ایجاد آهنگ های تصویری از تایپوگرافی ، هنرهای تجسمی و تکنیک های صفحه بندی استفاده می کنند. استفاده های متداول از طراحی گرافیکی شامل طراحی شرکتی (مثل آرم و مارک تجاری) ، طراحی سرمقاله (مجلات ، روزنامه ها و کتاب ها) ، تبلیغات ، طراحی وب ، بسته بندی محصول و ... در قرن 17 تا 18th از نوع متحرک تبلیغات به طرز ظریفی برای کیف دستی یا کارت ویزیت که از حکاکی های چوب یا مس چاپ شده بودند استفاده می شد. این اسناد یک تجارت و محل آن را مشخص می کرد. احتمالا در آن زمان برای اولین بار بود که ویلیام هوگارت ، نقاش انگلیسی ، مهارت خود را در حکاکی به کار برد و اولین کسی بود که برای تبلیغات تجاری طراحی کرد.   سامانه طراحی desig-n با توجه به تجربه و سابقه طولانی در امر طراحی تبلیغات و گرافیک ثابت و قابل چاپ ، گرافیک تحت وب ، گرافیک متحرک و ... در این راه با افتخار ضمن ارزیابی صحیح از نیاز فعالیت و کسب و کار شما ، تعرفه های رقابتی و در اختیار گذاشتن گارانتی قیمت و گارانتی کیفیت همراه 0 تا +100 پروزه شماست ...  

 طراحی هدر وب سایت :

هدر و یا سربرگ وب سایت ، نوعی طرح از دسته گرافیک وب سایت است ،

محتوای هدر وب سایت

هدر می تواند دارای ساختاری ساده و یا مفهومی باشد ، هدر وبسایت بعضا طرح های دیگر را نیز در کنار محتوا شامل می شود به عنوان مثال اگر وب سایت شامل و دارای لوگو باشد و جایگاهی برای لوگو در طراحی در نظر گرفته نشده باشد ، در طراحی هدر از لوگوی وب سایت نیز استفاده می شود ،و یا در طرح های قدیمی تر وب سایت ها که معمولا این نوع ساختار طراحی وب سایت ، از نظر عرض ثابت و غیر واکنش گرا می باشد، برخی طراحان وب سایت فیلدهای ساده جستجو را بدون استایل و پس زمینه خاص در هدر وب سایت قرار می دهند و به جای استایل دهی مستقیم، از هدر برای پوشش آن استفاده می کند لذا در این موارد هدر می تواند شامل قسمتی به عنوان پس زمینه و جایگاه ورود متن فیلد جستجو شود و تا حدی این را پوشش دهد و همینطور سایر موارد اینچنینی ...

 

»» سفارش طراحی گرافیک

   

Tarahi BannerTarahi Banner InstagramTarahi E BannerTarahi E Banner-E Instagram, Tarahi Logo, Tarahi E LogoTarahi LogoTarahiy E LogoTarrahi E Banner E GifTarrahi E Logo,Tarrahiy E Banner

 



:: بازدید از این مطلب : 571
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mimparvaz
مادر بدون شک یکی از نعمتهای گرانبها و بزرگ خدا است، که به انسانها ارزانی شده است. مادر نعمتی است که با وجود او انسان همواره در زندگی احساس خوشبختی و آرامش می‏کند. و از برکت دعایش  قله های بلند افتخار را یکی پس از دیگری طی می کند و همواره به آینده امید دارد.
وجود مادر مایه‏ ی افتخار، سربلندی و موفقیت است. مادر مربی گرانقدر و ارزشمندیست که گاهی با نبودش قدرش دانسته می شود .
از مادر و مقام مادر باید در همه روزها تقدیر شود ولی روزی به اسم مادر بهترین فرصت هست تا در این روز بیشتر به یاد مادرها باشیم .
خیلی از افرادی که میخواهند هدیه روز مادر  بخرند برخی سوالات را دارند از جمله:

کادو و هدیه برای روز مادر چی بخرم؟ هدیه برای روز زن چی بخرم؟

هدیه برای همسر عزیزم چی بخرم؟ هدیه برای مادر شوهرم چی بخرم؟

هدیه برای کارمندان خانم و زن شرکت یا اداره خود چی بخرم؟

ما به شما کمک خواهیم کرد تا انتخاب بهتر و مناسب تری داشته باشید

هدیه روز مادر با تخفیف ویژه و استثنایی می توانید از این فروشگاه اینترنتی انتخاب کنید

هدیه مناسب برای مادر و همسر و مادر شوهر و مادر زن و تمام بانوان عزیز کشورمان

ارسال فوری در بازه زمانی دلخواه شما با هماهنگی قبلی برای شهر تهران

امکان ارسال فوری با تیپاکس یا باربری و اتوبوس برای تمام شهرستان ها

تمام محصولات قبل از ارسال تست می شوند تا نگرانی نداشته باشید

مهلت تست 72 ساعته تمام کالاها برای آرامش خاطر بیشتر شما

 



:: بازدید از این مطلب : 719
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mimparvaz

قرص تاخیری وگادول اصلی

با ضمانت را از ما بخواهید با خرید هر چهار بسته یک بسته رایگان ارسال میشود 

 

 

قرص وگادول

 

قرص وگادول همراه با هدیه ویژه فقط و فقط 24000 تومان

شماره تماس و پشتیبانی 09352655600

 

خرید قرص وگادول

بسیاری از مردان در دهه های اخیر به علت مسائل ژنتیکی ، نازک شدن بافت اسفنجی سطح آلت تناسلی ، حساسیت بیش از حد نورون های احساسی موجود در آلت تناسلی ، ارسال پیام زودهنگام مغز برای انزال مرد دچار زودانزالی ( انزال زودرس – زود ارضایی) هستند .

در عمل زودانزالی مرد زودتر از مدت معین انزال می شود و قبل از اینکه همسر او به ارگاسم رسیده باشد مرد ارضا شده است.

زودانزالی اعتماد به نفس مرد را از بین می برد و موجب نارضایتی همسر از مرد می شود و گاهاً مشاهده شده است که سبب سرد شدن رابطه جنسی زوجین گردیده است.

قرص وگادول

قرص وگادول آمریکایی :

این محصول پر قدرت در لابراتور های مجهز آمریکا و زیر نظر پزشکان متخصص آمریکایی طراحی و تولید گشته است به مناسب ترین روش به سایر کشور ها صادرات گردیده و الان قابل تهیه برای شما است.

قرص وگادول از مواد اولیه کاملا گیاهی و طبیعی ساخته و تولید شده است و هیچ گونه عوارض جانبی را برای مصرف کننده بدنبال نخواهد داشت.

قرص وگادول از ترکیب دو ماده ترامادول و سیلدنافیل ساخته شده است به طوری که 100 میلی گرم سیلدنافیل و 50 میلی گرم ترامادول تشکیل شده است.

این قرص برخلاف سایر دارو های موجود در بازار علاوه بر تاخیر در انزال مرد موجب ایجاد نعوظ 100% درصدی در مرد می شود و پس این محصول برای آقایانی که دچار مشکل در نعوظ هم هستند مناسب است.

طبق آمار ارگاسم زنان 10 الی 20 دقیقه طول می کشد و اما اکثر مردان در 2 الی 5 ثانیه اول ارضا می شوند و بدون ارگاسم همسر ، رابطه جنسی را به پایان می رسانند.

قرص وگادول انزال را 45 الی 50 دقیقه به تاخیر می اندازد و برخلاف سایر دارو های موجود در بازار موجب سیاهی رفتن چشم و تارشدن دید نمی شود.

ویژگی منحصر به فرد قرص وگادول که آن را از سایر دارو ها جدا می کند این است که سبب افزایش میل جنسی می شود در نتیجه مرد تا پایان رابطه جنسی با شور و نشاط بدون احساس خستگی ادامه می دهد.

قرص وگادول

نحوه مصرف قرص های وگادول:

برای بهره وری بهتر از قرص های وگادول یک ربع قبل از شروع رابطه جنسی یک عدد قرص وگادول همراه با یک لیوان آب مصرف نمایید ، بر اثر مصرف قرص وگادول انزال در مرد 45 الی 50 دقیقه به تاخیر می افتدو همچنین سبب افزایش میل جنسی مرد می شود.

 

 

تمامی محصولات عرضه شده دارای مجوز بهداشت بوده و صددرصد تضمینی و بدون عوارض میباشد 
به مدت محدود با خرید نقدی |(واریز به حساب)تخفیف ویژه بگیرید 


برای خرید نقدی تماس بگیرید 09352655600


ارسال پستی به سراسر کشور حتی روستاها
ارسال به صورت محرمانه و پرداخت در محل
محصولات خریداری شده توسط اداره پست ارسال شده و پس از تحویل مبلغ را به مامور پست پرداخت میکنید به جهت حفظ احترام و حریم شخصی بر روی بسته های ارسالی نام محصولات زناشویی درج نمیشود



:: بازدید از این مطلب : 800
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mimparvaz

خرید پستی هندزفری بادیگاردی | خرید هندزفری بادیگاردی ارزان باکیفیت

 

خرید هندزفری بادیگاردی

در این پس می خواهیم هندزفری خاصی را برای شما معرفی کنیم. این هندزفریکه به هندزفری بادیگادی معروف است برا انواع موبایل و تبلت ها استفاده می شود. اگر به این گونه هندزفری علاقه مندید می توانید پس از مشاهده عکس های و مطالعه ی ویژگی های آن اقدام به ثبت محصول کنید.

 

قصد داریم در این نوشته به معرفی یک هندزفری شیک بپردازیم. هندزفری که از نوع بادیگاری می باشد ، این هندزفری دارای استایل خاص بوده و کیفیت آن بی نظیر است. امروزه استفاده از هندزفری در بین مردم رواج پیدا کرده است ، پیشرفت تکنولوژی باعث شده است تا خیلی از افراد درگیر گوشی همراه شوند ، این امر باعث می شود تا نیاز به یک هندزفری عالی برای همه افراد احساس شود.

 

هندزفری بادیگاری یک هندزفری عالی و شیک می باشد که قابل استفاده با تمامی تبلت ها و گوشی های همراه می باشد. این هندزفری بادیگاردی تک گوش بوده که برای استفاده در رانندگی بسیار مناسب می باشد. بسیار شیک و خاص می باشد که با قیمت مناسب عرضه شده است. این هندزفری قابلیت مکالمه و پخش موسیقی را دارا می باشد.

 

قیمت: 28۰۰۰ تومان

خرید هندزفری بادیگاردی

ویژگی های هندزفری بادیگاردی :

- قابلیت مکالمه تلفنی با کیفیت بسیار شفاف - قابلیت گوش دادن به موسیقی - صدای شفاف و کیفیت ساخت بالا - استفاده آسان - رنگ شفاف و طراحی خاص برای راحتی گوش - تک گوش و استفاده فوق العاده آسان و راحت به ویژه به هنگام رانندگی - قابلیت استفاده برای انواع گوشی های موبایل و تبلت ها

خرید پستی هندزفری بادیگاردی

کیفیت خوب هندزفری بادیگاردی

یکی از ویژگی های مفید این هندزفری استفاده راحت از آن می باشد که به گوش آسیب نمی رساند. جنس هندزفری بادیگاردی برای استفاده آسان و بدون دردسر آن حائز اهمیت است. طراحی هندزفری بادیگاری به گونه ای می باشد که باعث می شود تا به گوش آسیب نرسیده و بتوان به راحتی از این نوع هندزفری استفاده نمود. کیفیت صدای هندزفری بادیگاری مناسب می باشد و قابل قبول است. اگر می خواهید یک هندزفری جالب و شیک داشته باشید که بسیار خاص باشد می توانید بر روی این محصول حساب باز کنید.

 

خرید هندزفری بادیگاردی

خرید اینترنتی هندزفری بادیگاردی

کیفیت مکالمه هندزفری یکی از معیارهای انتخاب می باشد که در این هندزفری کیفیت صدا بسیار بالا می باشد و شفاف است. این هندزفری عالی با قیمت 28 هزار تومان عرضه شده است. اگر می خواهید هندزفری داشته باشید که تک گوش بوده و قیمت مناسبی داشته باشد بهترین انتخاب همینجاست. این هندزفری قابلیت ست شدن با انواع گوشی ها و تبلت ها را دارا می باشد. شما می توانید این هندزفری را درب منزل تحویل بگیرید و سپس مبلغ آن را به مامور پست پرداخت کنید.

 

خرید هندزفری بادیگاردی

هندزفری بادیگاری انتخاب کسانی می باشد که دوست دارند همیشه در بین دوستان و جمع خاص به نظر بیایند. به دلیل تک گوش بودن این هندزفری می توان از آن برای استفاده های مختلف نظیر رانندگی کردن استفاده نمود. محصولات ما دارای ضمانت 7 روز بازگشت کالا می باشد که خیال شما را از بابت خرید راحت خواهد کرد. به شما توصیه می کنیم تصاویر این هندزفری را مشاهده کنید.

 

خرید هندزفری بادیگاردی

قیمت: 28۰۰۰ تومان



:: برچسب‌ها: خرید پستی هندزفری بادیگاردی ,
:: بازدید از این مطلب : 742
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mimparvaz

خرید پستی هندزفری بادیگاردی | خرید هندزفری بادیگاردی ارزان باکیفیت

 

خرید هندزفری بادیگاردی

در این پس می خواهیم هندزفری خاصی را برای شما معرفی کنیم. این هندزفریکه به هندزفری بادیگادی معروف است برا انواع موبایل و تبلت ها استفاده می شود. اگر به این گونه هندزفری علاقه مندید می توانید پس از مشاهده عکس های و مطالعه ی ویژگی های آن اقدام به ثبت محصول کنید.

 

قصد داریم در این نوشته به معرفی یک هندزفری شیک بپردازیم. هندزفری که از نوع بادیگاری می باشد ، این هندزفری دارای استایل خاص بوده و کیفیت آن بی نظیر است. امروزه استفاده از هندزفری در بین مردم رواج پیدا کرده است ، پیشرفت تکنولوژی باعث شده است تا خیلی از افراد درگیر گوشی همراه شوند ، این امر باعث می شود تا نیاز به یک هندزفری عالی برای همه افراد احساس شود.

 

هندزفری بادیگاری یک هندزفری عالی و شیک می باشد که قابل استفاده با تمامی تبلت ها و گوشی های همراه می باشد. این هندزفری بادیگاردی تک گوش بوده که برای استفاده در رانندگی بسیار مناسب می باشد. بسیار شیک و خاص می باشد که با قیمت مناسب عرضه شده است. این هندزفری قابلیت مکالمه و پخش موسیقی را دارا می باشد.

 

قیمت: 28۰۰۰ تومان

خرید هندزفری بادیگاردی

ویژگی های هندزفری بادیگاردی :

- قابلیت مکالمه تلفنی با کیفیت بسیار شفاف - قابلیت گوش دادن به موسیقی - صدای شفاف و کیفیت ساخت بالا - استفاده آسان - رنگ شفاف و طراحی خاص برای راحتی گوش - تک گوش و استفاده فوق العاده آسان و راحت به ویژه به هنگام رانندگی - قابلیت استفاده برای انواع گوشی های موبایل و تبلت ها

خرید پستی هندزفری بادیگاردی

کیفیت خوب هندزفری بادیگاردی

یکی از ویژگی های مفید این هندزفری استفاده راحت از آن می باشد که به گوش آسیب نمی رساند. جنس هندزفری بادیگاردی برای استفاده آسان و بدون دردسر آن حائز اهمیت است. طراحی هندزفری بادیگاری به گونه ای می باشد که باعث می شود تا به گوش آسیب نرسیده و بتوان به راحتی از این نوع هندزفری استفاده نمود. کیفیت صدای هندزفری بادیگاری مناسب می باشد و قابل قبول است. اگر می خواهید یک هندزفری جالب و شیک داشته باشید که بسیار خاص باشد می توانید بر روی این محصول حساب باز کنید.

 

خرید هندزفری بادیگاردی

خرید اینترنتی هندزفری بادیگاردی

کیفیت مکالمه هندزفری یکی از معیارهای انتخاب می باشد که در این هندزفری کیفیت صدا بسیار بالا می باشد و شفاف است. این هندزفری عالی با قیمت 28 هزار تومان عرضه شده است. اگر می خواهید هندزفری داشته باشید که تک گوش بوده و قیمت مناسبی داشته باشد بهترین انتخاب همینجاست. این هندزفری قابلیت ست شدن با انواع گوشی ها و تبلت ها را دارا می باشد. شما می توانید این هندزفری را درب منزل تحویل بگیرید و سپس مبلغ آن را به مامور پست پرداخت کنید.

 

خرید هندزفری بادیگاردی

هندزفری بادیگاری انتخاب کسانی می باشد که دوست دارند همیشه در بین دوستان و جمع خاص به نظر بیایند. به دلیل تک گوش بودن این هندزفری می توان از آن برای استفاده های مختلف نظیر رانندگی کردن استفاده نمود. محصولات ما دارای ضمانت 7 روز بازگشت کالا می باشد که خیال شما را از بابت خرید راحت خواهد کرد. به شما توصیه می کنیم تصاویر این هندزفری را مشاهده کنید.

 

خرید هندزفری بادیگاردی

قیمت: 28۰۰۰ تومان



:: برچسب‌ها: هندزفری بادیگاری ,
:: بازدید از این مطلب : 689
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mimparvaz

اخبار تکنولوژی و فناوری:

آی تی افزار حلال بخشی از مشکلات مرتبط با فناوری و تکنولوژی شمایی است که دارید این متن رو میخونید! بله، خود شما. در این صورت ما 2 سناریو متفاوت از سایت خواهیم داشت. سناریو اول شما یک خوره تکنولوژی مثل ما هستید و اینجایید برای دنبال کردن بسیاری از اخبار تکنولوژی ها و گجت های روز دنیا با اطلاعات کامل یا خواندن و تماشای آموزش های تخصصی در زمینه های مختلف مرتبط با فناوری. در سناریو دوم شما تمایلی خاصی به تکنولوژی روز و یا مباحث تخصصی ندارید و به دنبال راهکارها و ترفندهایی جدید و کاربردی در جهت استفاده بهتر از تکنولوژی های خانگی، نرم افزارها و اپلیکیشن ها یا هر ابزار و دیوایس دیگری هستید! عالیه… چون در 2 صورت جای درستی آمدید … آی تی افزار رسانه فناوری شما. در این مطلب به بخشی از صفحات مهم رسانه فناوری آی تی افزار میپردازیم:



:: بازدید از این مطلب : 825
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mimparvaz

مصرف شیرین کننده های مصنوعی و افزایش قند خون

اگر شما هم از نوشابه های رژیمی و شیرین کننده های مصنوعی برای کاهش وزن و جلوگیری از بیماری هایی مثل دیابت استفاد می کنید خوب است بدانید که یافته های یک تحقیق جدید خلاف عقیده شما را نشان می دهد. کارشناسان بر اساس این تحقیق که روی موش های آزمایشگاهی و انسان ها انجام شده به این نتیجه رسیده اند که شیرین کننده های مصنوعی مانند ساخارین، سوکرالوز و آسپارتام می توانند سطح قند خون را بالا ببرند، حتی بیشتر از مصرف زیاد شکر معمولی.

دانشمندان دریافته اند که ساخارین، سوکرالوز و آسپارتام از طریق تغییر شدید در ترکیب میکروار گانیزم های موجود در اندام های داخل شکم باعث بالا رفتن سطح قند خون می شوند. این میکروار گانیزم ها که عمدتا از نوع باکتری هستند در اندام های گوارشی حضور دارند و به تغذیه و سیستم ایمنی ما کمک می کنند. تعداد این میکروار گانیزم ها به چند تریلیون می رسد و اخیرا دانشمندان تحقیقات زیادی در ارتباط با نقش آنها در سلامت بدن انجام داده اند.

بخوانید



:: برچسب‌ها: نوشابه های رژیمی , داروهای گیاهی برای درمان قند خون , شیرین کننده مصنوعی , مصرف شیرین کننده های مصنوعی و افزایش قند خون ,
:: بازدید از این مطلب : 1661
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mimparvaz

 ۲۱ نکته مهم در مورد بیماری صرع

پیش تر اطلاعاتی راجع به بیماری صرع به شما عزیزان ارائه دادیم. سابقه شناخت بیماری صرع به دوران یونان باستان می رسد. یونانی ها نه تنها در آن زمان صرع را بیماری نمی دانستند، بلکه آن را حالتی مقدس می نامیدند که باعث تشنج می شود! هرچند بقراط یک خط بطلان اساسی روی این فرضیه کشید و بعد از آن، دانش ما در خصوص این بیماری کم کم گسترش پیدا کرد. با این حال هنوز هم در قرن بیست و یکم این بیماری کمی مهجور است. فرقی نمی کند که خودتان به این بیماری مبتلا هستید یا یکی از اطرافیان تان؛ این پیشنهادها را در برخورد با صرع جدی بگیرید.

۱/ اگر مبتلا به صرع هستید یا می خواهید با فرد مبتلا به این بیماری ازدواج کنید، از مشاوره قبل از ازدواج به خصوص مشاور ژنتیک غافل نباشید.

۲/ یادتان باشد زنان بیمار مبتلا به صرع هنگام بیماری هم باید تحت نظر پزشک متخصص زنان باشند و هم متخصص مغز و اعصاب.

۳/ سندورم تخمدان پلی کیستیک در زنان مصروع نسبتا شایع است. پس اگر دچار علائمی از جمله افزایش موی بدن، کیست های متعدد تخمدانی، نامنظم بودن قاعدگی و چاقی مفط هستید، نزد یک پزشک متخصص زنان و زایمان بروید.

۴/ وقتی بیمار مبتلا به صرع دچار حمله می شود باید لباس های تنگ او را آزاد کنید. دکمه ها و سرآستین را باز کنید و اجازه دهید که هوا در اطرافش به خوبی جریان داشته باشد.

۵/ فرد مبتلا به صرع را هرگز برای مدت طولانی تنها نگذارید چون اگر دچار تشنج شود و اقدامات درمانی کمی دیر صورت گیرد، ممکن است عوارض جبران ناپذیری برای او به وجود بیاید.

۶/ اگر خود یا یکی از نزدیکان تان دچار بیماری صرع هستید در مورد مصرف یا قطع مصرف داروهایتان به شدت هوشیار باشید چون تنها در صورتی که نوار مغزی طبیعی باشد، بیمار می تواند با دستور پزشک معالجه را قطع کند.

۷/ وقتی بیمار دچار تشنج می شود، اصلا سعی نکنید دست و پای او را بگیرید چون این کار آسیب رسان است. در عوض وسایل خطرناک را از کنارش جمع کنید و او را جایی بخوابانید که خطر پایین افتادن و سقوط وجود نداشته باشد.

بخوانید



:: برچسب‌ها: نکاتی در مورد صرع , علائم بیماری صرع , 21 نکته مهم در مورد بیماری صرع , درمان بيماري صرع ,
:: بازدید از این مطلب : 1624
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 بهمن 1394 | نظرات ()